Spletna trgovina za normalno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani soglašaš z uporabo piškotkov. več ...

OK

Pogosta vprašanja

Kako je poskrbljeno za varnost nakupov?

Podatki vseh uporabnikov spletne trgovine se varujejo v skladu s trenutno zakonodajo, vse denarne transakcije pa potekajo preko zunanjih varovanih strežnikov s 128-bitno SSL zaščito. Podatki kreditnih kartic se ne hranijo na strežnikih spletne trgovine, osebni podatki pa se uporabljajo samo za izpolnitve naročil in ostalo potrebno komunikacijo.

Zakaj registracija?

Registrirani člani spletne strani Orange Audio imajo dostop do posebnih znižanj, so prvi obveščeni o novih akcijah in so deležni dodatnih ekskluzivnih popustov. Prav tako lahko ves čas spremljajo status svojih naročil znotraj svojega računa ter lažje in hitreje naročajo nove artikle.

Kako se registriram?

Postopek registracije lahko začneš s klikom na povezavo 'Prijava' na vrhu spletne trgovine, ali pa se registriraš med samim naročilom. Na e-mail naslov, ki ga boste uporabili pri registraciji bodo poslana tudi vsa naknadna obvestila o vaših naročilih in uporabniškem računu.

Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave je enoten za vsa naročila in za celo Slovenijo. Trenutno so stroški dostave neodvisni od velikosti naročila in znašajo 4€, občasno pa na naši mailing listi naokrog pošiljamo tudi kupone za brezplačno poštnino.

Kdaj bom prejel naročeno pošiljko?

Večina pošiljk prispe do naših strank v roku nekaj dni po oddanem naročilu. V primeru da pride do težav z dobavo izdelka ali daljših zakasnitev z naročilom vas bomo o tem pravočasno obvestili in se potrudili najti najboljšo rešitev.

Kaj če me v času dostave ni doma?

Če v času dostave na naslovu ni nikogar, ki bi lahko prevzel naročeno pošiljko, boste v nabiralnik prejeli obvestilo o prispelem paketu, pošiljka pa vas bo čakala na najbližji prevzemni enoti Pošte Slovenije.

Ali lahko paket naročim na delovno mesto?

Da, v primeru da pošiljko naročite na službeni naslov jo bo poštar predal osebi odgovorni za prejem pošiljk v podjetju. Priporočamo vam da se za prevzem pošiljke že predhodno dogovorite z odgovorno osebo v vašem podjetju in v primeru, da ste izbrali plačilo po povzetju poskrbite, da ima prejemnik pošiljke pri sebi zadostno količino gotovine.

Ali lahko pošiljko prevzamem osebno?

Da, vendar samo po osebnem dogovoru (tel. ali email). Osebni prevzem pošiljk poteka v naši poslovalnici v Ljubljani, točno lokacijo lahko najdete na kontaktni strani.